News of a staff meeting at Buckingham Palace this morning has sent the media into a frenzy of rumour – not least the Sun who jumped the gun and wrongly reported that Prince Philip had died.

The BBC has reported that the meeting is not about the health of either the Queen or her husband, but in a rush to scoop its rivals, the Sun published an obituary of Prince Philip.

Needless to say the piece has since been taken down.

One can’t wait to see this apology…

Leave a comment

Your email address will not be published.

1000

Comments are limited to 1000 characters.